
Kolor żółty jest ciepłą barwą, która napawa ludzi optymizmem i energią. Taką teorie potwierdzili badaniami naukowcy. Energia oraz optymizm to właśnie my i dlatego żółty jest kolorem Just Communication. Nasza agencja jest efektem marzeń, pasji, wieloletniego doświadczenia i wysiłku włożonego w zawodowy rozwój. Taki miks nas wyróżnia.
Z nami komunikacja jest prosta. Masz pewność, że trafisz ze swoim przekazem w punkt.
Słowo to tylko jeden z elementów komunikacji. Obrazy - czyli filmy, zdjęcia, gesty, aranżacja przestrzeni, w której prezentujemy siebie - przemawiają nieraz dosadniej niż słowa. Wiemy jak ten obraz i słowa wykorzystać w skutecznym porozumiewaniu się tzn. żeby komunikat faktycznie dotarł do odbiorcy, w kształcie takim jak chcemy. Jednak, żeby było to możliwe, to równie ważne jest słuchanie. Ten element w budowaniu komunikacji bywa pomijany, a co za tym idzie pomijane są także potrzeby tych, do których chce się dotrzeć. Dla nas to ważny etap w kształtowaniu komunikacji. Stawiamy na prosty i rzeczowy przekaz ale nigdy nie będzie on nudny i nieczytelny. Tych słów w Just Communication nie znamy.
Nasza wiedza, a przede wszystkim doświadczenie dają gwarancję komunikacji na najwyższym poziomie. Do współpracy zaprosiliśmy wielu wspaniałych fachowców, którzy chętnie dzielą się doświadczeniem i wiedzą. Są gotowi na nowe wyzwania.
JUST COMMUNICATION, CZYLI PO PROSTU KOMUNIKACJA

JOANNA GABIS-SŁODOWNIK
Stawiam na ciągły rozwój i podejmuję wyzwania - z tego czerpię zawodową siłę. To moja inwestycja. Kształciłam się z dyplomacji, public relations oraz psychologii.
-
Zrealizowałam ponad 3500 telewizyjnych relacji i felietonów dla: Panoramy, Pytania na śniadanie, Halo Polonia i wielu innych programów TVP.
-
Współtworzyłam od podstaw Holistic News - dwujęzyczny portal, którego założeniem jest publikacja poważnych, analitycznych tekstów o świecie. Odpowiadałam za tworzenie działu wideo w redakcji Holistic News oraz za: dobór tematów, realizację i publikację materiałów filmowych na portalu.
-
Zajmowałam się działaniami z zakresu PR dla Vital Voices Poland, polskiego oddziału organizacji Hillary Clinton.
-
Współpracowałam z Akademią TVP jako trener wystąpień medialnych.
-
Jestem współautorką książki "Baby and the City Warszawa", którą z drugą autorką Pauliną Guzik samodzielnie wydałyśmy i promowałyśmy.
Chcę, by teraz nasi Klienci skorzystali z mojej edukacyjnej i zawodowej inwestycji oraz nieograniczonego potencjału.

PAWEŁ SŁODOWNIK
Stawiam na kreatywność, rozwój i nowatorskie rozwiązania.
-
Jako reporter i prezenter pracowałem w telewizji Polsat, TV4, Canal+ i Ipla tv. Dla Polsatu Sport tworzyłem też media społecznościowe oraz treści na portal.
-
Funkcjonowanie telewizji internetowej znam od podszewki. Dla Ipli pracowałem od samego początku powstania tego medium. Wcześniej byłem wydawcą i prowadzącym program w pierwszej polskiej telewizji internetowej Lajfczat oraz w Lukr.tv.
-
Przez ostatnie lata pełniłem funkcję dyrektora ds. promocji i komunikacji Grupy DSF oraz Federacji DSF Kickboxing Challenge. Wcześniej zajmowałem się też komunikacją w klubie piłkarskim KSP Polonia Warszawa (gdy ta grała w Ekstraklasie).
-
Z dużą satysfakcją realizuję się także jako moderator konferencji oraz konferansjer.
Każda z tych zawodowych ról pozwoliła mi sprawdzić oraz ugruntować moje umiejętności i możliwości. Jestem doskonale przygotowany do tego, by doradzać i proponować formy komunikacji swoim Klientom.